حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

رفیق

واقعا که یه رفیق خوب چقدر میتونه روت تاثیر داشته باشه !!!

امروز حس کردم دوستم واردم شد !!! وارد روحم ! وارد افکارم ! امروز حس کردم دغدغه های ذهنم رو یکی میدونه نه اونطور که خواهرم میدونه ! نه اونطور که نزدیکام میدونن ! نه

بلکه دغدغه های ذهنم رو بدون اینکه خودم از خودم بهش بگم میفهمید و من واقعا خوشحالم از وجود چنین راهنمایی ؛ حرفاش هرچند خیلی برام سنگین بود ولی حرفاشو قبول داشتم ، باور داشتم

در برابر حرفاش توان پاسخگویی نداشتم ، انگار زبونم قفل شده بود انگار یکی منو بی آنکه خودم ، چیزی بهش بگم ؛ فهمیده بود ، انگار حسم کرده بود !!!

تنها کاری که کردم یه مسیج بهش دادم و گفتم "ممنون خواهر گلم" 

این درحالی بود که فکر میکرد منو ناراحت کرده ... ولی من به ظاهر ناراحت بودم ولی بهت زده ! اما قلبا خوشحال بخاطر وجود چنین دوستی چنین بشری

خدایا مثل همیشه شکر

خسته ام ؛ خسته

.

.

.

یاعلی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد