حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

میای بریم اون بالا ؟ آسمان هفتم ؟

اینجایی که من نشستم ، اوجِ جاییه که پاهام میتونن برن !

پس اوج جایی که قلبم میتونه بره کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




تو کجایی و من کجا ؟




کاش زودتر پیدات کنم !

راستی نگفتی !

چرا داری تنها میری ؟

همسفر نمیخوای ؟



چه سخته آدم روی قله ی کوه باشه

ولی بازم احساس پستی کنه.


چه زیباست آدم تو پست ترین جاها زندگی کنه

ولی با غرور زندگی کنه.




نظرات 2 + ارسال نظر
نشاط کوهستان پرویز ستوده شایق دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://neshate-koohestan.ir

سلام
تشکر بابت حضورتون در نشاط کوهستان
و سپاس بابت کامنت زیباتون
نوشته ایی که به کوه مربوط می شه
چه سخته آدم روی قله کوه باشه ... ولی بازم احساس پستی کنه .
من در این مورد حرف دارم
در اوج کوهستان تازه به ناتوانی خودت پی می بری ، اصلا هم احساس حقارت در بلندای کوهستان پستی نیست ... تازه می فهمی که عظمت و نشانه های خداوند را در اوج بهتر می توانی درک کنی و این درک می تواند با احساس خود کوچک بینی هم میسر بشه ....
همواره سرفراز ؛ بر فراز ، در اهتزاز باشید

سلام عمو پرویز
بابا ! سورپرایزمون کردین ! میگفتین گاوی ، گوسفندی ....
چه زیبا گفتین ؛
"نشانه های خداوند را در اوج بهتر می توانی درک کنی و این درک می تواند با احساس خود کوچک بینی هم میسر بشه"
ممنونم.
نوشتم پستی؛ بخاطر اینکه ما آدما پر از عیبیم . و این عیب ها مارو پست میکنه . بله در اوج کوهستان به ناتوانی خودمون هم پی خواهیم برد ، هم پست و هم ناتوان و هم حقیر .

اما باید توجه داشت که قابلیت به عرش رفتن ، به آسمان هفتم رفتن را نیز داریم .

اما ...
خود خواستار حقارتیم .

و آرام آرام با پایین آمدن از اوج کوهستان ...
کوچک و کوچکتر و حقیر و حقیرتر خواهیم شد و بی آنکه آب از آب تکان خورده باشد ؛ به زندگانی همیشگی ادامه میدهیم .

چون خود ؛ خواستار حقارتیم.
چون خود ؛ خواستار لذات دنیوی هستیم.
چون خود ؛ خواستار دنیاییم.

دعای خوبی است ...
همواره سرفراز ؛ بر فراز ، در اهتزاز باشید
و در دنباله ی دعا ...
و در اهتزاز * بمانید *
یاعلی

نشاط کوهستان پرویز ستوده شایق دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://neshate-koohestan.ir

سلام مجدد
یه عرض دیگه هم دارم
چرا فقط یک راه
مگر قرار است هم از یک راه به خدا برسن
only 1 way
چرا ما قائل هستیم فقط راهی که ما می گیم درسته و راه بقیه افراد بشری چیز دیگری است ....

عمو پرویز گل ... چقدر از حضورتون خوشحالم ؛ خدا حفظتون کنه که پر از روحیه هستین و به من هم روحیه دادین
قطعا فقط یک راه برای رسیدن به خدا نیست.
نام وبلاگ از آیه ی شریفه ی زیر گرفته شده ...
لا اکراه فی الدین
قد التبین الرشد من الغی

در دین اجباری نیست (به تعبیر خودم چون ) راه از بی راه کاملا روشن و آشکار است.

فقط یک راه ازبین دو راه :
1- راه خدا
2- راه شیطان

کدامیک ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد