حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

خــــــــــــــــــــدا !!!

خدایــــا شکر ،  درست زمانی که بهت نیاز داشتم و قلبا ناراحت بودم و  حس گناه داشتم ، صدات کردم به امام های معصومت متوسل شدم  و  دعای توسل خوندم ، خدایا چقدر بزرگی ! چقدر فوق العاده ای ! خدایا شکر 

خدایا هیچی رو الکی خلق نکردی ! خدایا تو تک تک بنده هات رو هم الکی خلق نکردی و واقعا هر کدومشون به نحوی یه جایی به درد آدم میخورن  هر کدومشون با هر طرز فکری با هر گذشته ای .............. آدمها گاهی ناخواسته حرفهایی رو به زبان میارند که دقیقا جواب ماست !  

 

چقدر جالب  !

 

خداجون به حق تو هر کس رو که حقیقتا بخواد راه رو بفهمه ، بهش میفهمونی  ؛ فقط کافیه از هدفش کوتاه نیاد ! و نیت بدی در سر نداشته باشه  

خدایا شکر  _  واقعا شکر _ امروز 8 آذرماه 1390

........................................................................................................................ 

گفتم : خدایا از همه دلگیرم! 

 

گفت : حتی از من ؟ 

 

گفتم : خدایا دلم را ربودند ! 

گفت : پیش از من ؟ 

 

گفتم : خدایا چقدر دوری ! 

گفت : تو یا من ؟ 

 

گفتم : تنهاترینم  

گفت : پس من ؟ 

 

گفتم : خدایا کمک خواستم  

گفت : از غیر از من ؟   

 

گفتم : خدایا دوستت دارم . 

گفت : بیش از من ؟ 

...

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

منم از همه دلگیرم حتی از خدا

شما دیگه چرا ؟ من ذهنم آشفته است شما چتونه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد