حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

آیا اسلام با ضرب شمشیر به ایران وارد شد؟

هترین مثال، ادبیات فارسی است. هر چه زمان گذشته است تأثیر اسلام و قرآن و حدیث در ادبیات فارسی بیشتر شده است! نفوذ اسلام در آثار ادبا و شعرا و حتی حکمای قرون ششم و هفتم به بعد بیشتر و مشهودتر است تا شعرا و ادبا و حکمای قرون سوم و چهارم. این حقیقت از مقایسه آثار رودکی و فردوسی با ...

ادامه مطلب ...

دوستت دارم خداوند ، بهترینم

خدایا شـــــــــــــــــــــکر

دوستت دارم خداوند


آرام تر از همیشه ،

            با انگیزه تر از همیشه ،

                              شاد تر از همیشه ،

                                           با اعتقادتر از همیشه ،

                                                            عاشق تر از همیشه ،

                                                                            زیبا تر از همیشه


زندگی میکنم و پیش میروم


پیش میروم 

               به سوی تو

                           به سوی موفقیت

                                       به سوی شادی ها

                                                   به سوی نادیده ها

                                                               به سوی آینده

                                                                           به سوی بهترین ها

                                                                                       به سوی زیباترین ها

                                           


به سوی حقیقت



به سوی آرامش 


به وجودت ایمان دارم بهترینم

سپاس خداوند

خوشحالم


باید نماز شب بخونم


همین الان