حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

Don't Believe

باور نکن تنهاییت را

من در تو پنهانم تو در من

از من به من نزدیکتر تو

از تو به تو نزدیکتر من

باور نکن تنهاییت را تا یک دلو یک درد داری

تا در عبور از کوچه عشق

بر دوش هم سر میگذاریم

دل تاب تنهایی ندارم باور نکن تنهاییت را

هر جای این دنیا که باشی من با توام تنهای تنها

من با توام هر جا که هستی

حتی اگر با هم نباشیم

حتی اگر یک لحظه یک روز با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر با من بیا تا کعبه ی دل

باور نکن تنهاییت را من با توام منزل به منزل
نظرات 2 + ارسال نظر
دانلود بیش از 100 کد جاوا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://javaking.mihanblog.com

۞ ۞ همه کد های مهم وبلاگ نویسی در یکجا
وبلاگ خود را جذاب تر کنید۞ ۞

یه عاشق یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

وبلاگ خیلی قشنگی داری !خیلی خوشگله هم مطالبت هم آهنگت ، به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد