حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

ان الانسان لفی خسر .

ناراحتم

برای گل.ش ناراحتم

آه

ولی نمی دانم چرا (من) باید برای او ناراحت باشم

نمی دانم ، واقعا نمیدانم

وقتی خودش برای خودش ناراحت نیست!

آه

یعنی او از این گنج بزرگـــــــــــــــ برای خود ، "هیچ" برداشت نکرد ؟!

آخر چرا............................ چرا .................... فقط یک جمله اش را .

مگر او میان مسلمین نبود ؟!

پس چه شد ؟!

آیا یک انسان میشود از جایی آنقـــــــــــدر ناراحت شود که عقاید خود را به باد دهد ؟!

یادش بخیر ... معلم قرآنم میگفت (حق را با حق بسنج ! نه با اهلش!)

کاش ! ذره ای تامل میکرد ، کاش ذره ای تفکر میکرد ، کاش براحتی به شیطان لبخند نمی زد ، کاش  براحتی اسیر نمی شد ، کاش براحتی پاسخ مثبت به هوای نفسش نمی داد ، کاش ...

به راستی ... ان الانسان لفی خسر


اهدنا صراط المستقیــــــــــــــم



یا الله . یا الرحمن . یا الرحیم . یا المقلب القلوب . ثبت قلبی علی دینک

نظرات 1 + ارسال نظر
Sina سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

در پس این شب های سرد و تاریک به تو می اندیشم ای خدای مهربون و صبورم...
تو که آرام به اعمال بندگانت مینگری...
اگر از بندگانت گناهی سرزند آهی می کشی و با خود می گویی این همان کسی بود که فرشتگانم در برابرش زانو زدند و سر تعظیم فرود آوردند...
*********************************************
راستش این چند روزه خیلی فکر کردم به این که آیا واقعا این دنیا اینقدر ارزشش رو داره که بعضی از آدما با تفکرات توجیحاتی خودشون چطوری پل های پشت سرشون رو ویران میکنند...

خدای مهربون به همه آدما حق انتخاب و اختیار داده... ولی مهم اینه که راهی رو انتخاب کرد که با منطق عقلانی همسو باشه نه توجیح افکاری...

ولی این رو باید بفههم و بفهمیمو باور کنیم که دنیا بلاخره تموم میشه و اصلا ارزش نداره آدم خودش رو بی ارزش کنه همون آدمی که خدا بهش ارزش داد ولی انسان ...

ببخشید که سرتون رو به درد آوردم ولی باور کنید من هم از این کار شوکه شدم....
حتی از دست خودم هم شوکه شدم...

خدای مهربون ما رو ببخش به خاطر همه نفهمیدن هایی که باید می فهمیدیم ولی نفهمیدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد