حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

خداوند عزوجل به حضرت موسی علیه السلام وحی فرمود :


ای موسی ، سفارش مرا درباره 4 چیز خوب بخاطر بسپار :
1: تا وقتی که گناهانت بخشیده نشده و مورد آمرزش قرار نگرفته ای ، به عیب دیگران نپرداز.
2: تا زمانی که گنجها و خزانه های من تمام نشده ، برای رزق و روزیت غمناک نباش .
3: تا موقعی که پادشاهی من از دست نرفته ، بجز من به دیگری امید نداشته باش .

4: تا هنگامی که مُرده شیطان را ندیده ای ، از مکرش ایمن و آسوده خاطر نباش .


متاسفانه منبعش رو نمیدونستم هر کی میدونه لطف کنه بگه

نظرات 3 + ارسال نظر
فاران چشمه سار اندیشه شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.parsiblog.com

سلام من هم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تسلیت می گم

اینکه فرمودید اشک جاری شد یاد جمله حضرت زهرا-س به حضرت علی -ع افتادم که فرمود (ابکلی یا ابالحسن و ابکلی الیتمی
)علی جان تو و بچه هم بر من گریه کنید

امیدوارام این اشک ها در محضر حضرت موجب ابروی ما بشه
در پناه حضرت باشید

سلام - با تشکر از حضورتون جناب آقای نوروزی
یاعلی

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

آنچه را میدانید زیر پا نگذارید
این تمام عرفان است
سلام مری گلی جوووووووونم خوبی؟
چرا دیگه به ما سر نمی زنی حانووووووووم

چه جمله ی قشنگی "آنچه را میدانید زیر پا نگذارید"
یه وقتایی یه چیزو میدونی ، نباید بگی
یه وقتایی یه چیزو میدونی ، باید بگی
یه وقتایی یه چیزو میدونی و نمیگی
یه وقتایی هم متاسفانه یه چیزو نمیدونی ولی میگی !!!
جای بحث داره !
سلام راضی خانوم ، ممنونم عزیزم شما چطوری ؟
چشم سر میزنم ناراحتی نداره که ، وبلاگ شما علاوه بر خاطرات شما ، خاطرات منم هست
ممنون از حضورت
یاعلی

۱ یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

http://rasoolnoor.com/modules.php?name=Maghaleh&pa=showpage2&pid=525

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد