حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

مشهد

چهارشنبه ساعت 3 باید بریم دانشگاه ، به قصد مشهد

خوشحالم

محیط حرم امام رضا رو دوست دارم

آرامش میده ، روحانیه ، پراز معنویاته ، چندان قابل توصیف نیست (یعنی فوق حسه)

خلاصه که راستشو بگم زیاد روشو ندارم

که با امام رضا روبرو شم

موندم چطوری دعا کنم

ولی دلم میخواد یه توبه حسابی بکنم . کاش بشه و توانش رو داشته باشم.

جدا که ( توبه کردن ) توان میخواد ، قدرت میخواد.

خدایا میخوام تو راهت باشم ، توانشو بهم بده

خدایا میدونم اگه خبطی میکنم ، بازم میام سمتت . توانم رو بالا ببر که تو راهت موندگار و ثابت قدم شم

خدایا تمام کسانی رو که میخوان تو راهت باشن رو محکم و قدرتمند کن و بهشون توان جهاد با نفس رو بده .

آمــــــــــــــــــــــــــــــین یا ربــــــــــــــــ العالـــــــــــــــــــــمین


mary / 17.11.90/دوشنبه شب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد