حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

میزنم حرف دلم

زندگی داره میگذره و تو نمی تونی جلوشو بگیری

حواست هست ! این تویی که به زندگیت معنا می بخشی

زندگی تکراری آدم رو به هم میریزه ، میل به تغییر انگیزه ی زندگی در آدم رو به وجود میاره

عاشق اینم که معتقد باشم ،

معتقد به وجود خدا

معتقد به وجود جهان پس از مرگ

معتقد به وجود راهنمای خداوند (قرآن کریم)

و در پی آن معتقد به وجود یه رابط  . بشری که مرا بفهمد و من او را بفهمم و کلام خدا رو برای من بازگو کند

اما حیف

حیف هم کلامم ، هم دلم آنطور که دوست دارم ، کنارم نیست .

فعلا دارم تلاش میکنم ، تلاش میکنم که به خداوند یکتا نزدیکتر بشم و بیشتر از پیش درکش کنم اگر لایقش باشم

دلم میخواد غرقش بشم که هیچ احدی نتونه منو تکون بده !

اما

همچنان تمایل دارم اطرافیانم نیز این راه را درک کنند

دلم میخواد نگاهم ، دیدم ، با چشمانم نباشه ! بلکه با چشمان دلم باشه !

عاشق نگاه کردن به آسمانم

عاشق عظمته اون بالام

زمین نیز عظمت داره ولی خیلی دست کاری شده ! خیـــــــــــــلی

دوست دارم خدا رو روی زمین هم ببینم

دوست دارم مدام قرآن رو بخونم و به آیاتش فکر کنم

سست شدن حین قرآن رو دوست دارم

سنگینی قرآن رو دوست دارم

دلم میخواد فریاد بزنم و بگم

آی آدمها

انسان یعنی فراموشکار

ذکر یعنی یاد


دلم میخواد فریاد بزنم و بگم این دو کلمه دقیقا مکمل هم هستند

انسان منم

ذکر قرآنه (یکی از نام های قرآن)

این یعنی من با قرآن کامل میشم

جالبه که این شامل همه ی انسان های روی زمین میشه








اما چه فایده! هر چقدر هم فریاد بزنی این یه اصله ! که :


کسی که خوابه ، رو میشه بیدارش کرد

اما

کسی که خودش رو به خواب زده رو هیچوقت نمیشه بیدارش کرد


این بهتره که وقتی مُردم آدم ها (شاید فقط آدم های اطرافم ، پدرم مادرم برادرو خواهر و شوهر خواهر و بچه های خواهرم) این مطالب باارزش رو در وصیت نامه ی من بخونن

اینطوری شاید تکون بخورند و بفهمند

شاید هم فقط اشک بریزند و به زندگی همیشگی ادامه بدهند

و وصیت نامه ی من نیز همانند انسان به دست فراموشی سپرده بشه


ولی جا نمی زنم ! یه روزی همه ی دست نوشته هام رو وصیتنامه میکنم. یک نفر هم بفهمه ، خوبه


خدایا دعا میکنم هر موقع در "ما"  دیدی

تلنگرت را بزن

ولی هوامون رو داشته باش


الحمدلله رب العالمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام وبلاکت خیلی خوبه !
لینکتون کردم با اجازه!؟

سلام نظر لطفتونه
ممنونم شما لطف دارین
در پناه قرآن سالم و حقیقت طلب باشین
یاعلی

جواد دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://redplume.ir

سلام


خوبه که آدم بیدار بشه و بفهمه که برای چی توو این دنیا اومده و وظیفه اش چیه ...

ما هم باید امید وار باشیم که خدا گوشه چشمی بهمون داشته باشه و اگه شده حتی اون لحظه اخر عمر مهمون معرفت بده و آگاه از دنیا بریم ، نه غافل !

آدم ها وقتی دستشون از دنیا کوتاه میشه تازه میفهمن که ، ای دل غافل .... خیلی سرگرم شدن و موقعیت رو از دست دادن ! ولی دیگه دیره ...

من هم که این حرف رو میزنم مطمئن باش غافل ترین بنده خدا هستم .

امید وارم اطرافیان شما قدرتون رو بدونن و از جواهر ی مثل شما استفاده معنوی کنن .

یا حق

ممنونم از نظرتون آقا جواد
در پناه قرآن حقیقت جو باشید انشالله
التماس دعا
یاعلی

سارا.الف شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام , بسیار عالی . لدت بردم از دلنوشته هاتون. تحت سایه ی الطاف خاص الهی همیشه پاینده , مومن و سالم باشید. یاعلی(ع)

سلام . ممنونم
همچنین شما
یاعلی (ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد