حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

میای بریم اون بالا ؟ آسمان هفتم ؟

اینجایی که من نشستم ، اوجِ جاییه که پاهام میتونن برن !

پس اوج جایی که قلبم میتونه بره کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




تو کجایی و من کجا ؟




کاش زودتر پیدات کنم !

راستی نگفتی !

چرا داری تنها میری ؟

همسفر نمیخوای ؟



چه سخته آدم روی قله ی کوه باشه

ولی بازم احساس پستی کنه.


چه زیباست آدم تو پست ترین جاها زندگی کنه

ولی با غرور زندگی کنه.




جویـــنده ، یابنده است...

گفتم : آسمان هفتم کجاست ؟

گفت :آسمان هفتم را جایی میدانند که عرش خداوند بر آن قرار دارد وعرش خداوند نیز دلهای مؤمنان است پس اگر در اسمان هفتم به دنبال خدایی ، باید که به قلبت رجوع کنی وببینی اورا به منزل خود دعوت نموده اید یا نه برای رفتن به آنجا به دو ابزار معنوی نیاز دارید :


اول صبر وپایداری و دوم رضا واستواری



از خدا خواستم عادت های زشت مرا ترک دهد.

خدا فرمود: خودت باید آنها را رها کنی.

از او خواستم به من صبر عطا کند.

فرمود: صبر ،حاصل سختی ورنج است



حق یارتان

عطا کردنی نیست ،آموختنی است.

...

سال نو مبارکـــــــــــــــــــ

اعتقاد داشتن چه خوبه . نه ؟




حداقلش اینه که آدم تکلیف خودشو توی این سرای بی کسی میدونه
هرچی هم توی زندگیت اشتباه مرتکب بشی به اصل ها لطمه ای نمیخوره و ثابتند مثل اصل زیر:
لا اکــــــــــــراه فی الدین ؛ قد تبین الرشد من الغی