حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

گنـــــــــــــــــــاه

مرحله ی اول ، فرد گناهکار :                                میخوام . میتونم . میکنم

مرحله ی دوم ، فردی که قصد خودسازی دارد:         نمی خوام . میتونم . نمی کنم

مرحله ی سوم ، فرد خدایی :                              نمی خوام . نمی تونم . نمی کنم



دوستان گلم ؛ این استدلال خودم بود که میدونم البته خیلی کلی نوشتم ولی نتایج افکارم بود . چون میشه آدم قصد خودسازی هم داشته باشه ولی گناهه رو با اینکه نمی خواد ، بکنه. و خیلی وجوهه دیگه. اگه دوست داشتین یه سری به این آیه هم بزنین . سوره ی هود آیه 52 . در رابطه با استغفار .خدا داد.


و اینم یه ذکر توپ برای اینکه بتونی به مرحله ی سوم برسی یعنی اینکه قلبا نخوای که گناه کنی و اصلا نتونی و روت نشه که گناه کنی و در برابر عظمت خداوند شرم داشته باشی که گناه کنی و نهایتا اینکه گناه نمی کنی :


یا الله

       یا الرحمن

                      یا الرحیم


یا مقلب القلوب ؛ ثَبِت قلبی علی دینک



التماس دعا . mary

نظرات 2 + ارسال نظر
سپهر چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://sepehrfaridi.blogsky.com

ممنون....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ

هُوَ الَّذِی خَلَقَ لَکُم مَّا فِی الأَرْضِ جَمِیعاً ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاء فَسَوَّاهُنَّ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد