حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

خدایا سپاســ تو راستــــ

کجایی ؟ 

تو آسمونو نگاه کنم یا روی زمین دنبالت بگردم ؟

کجارو باید نگاه کنم ؟


؟


ولد خلقنا الأنسان و نعلم ما توسوس به نفسه و نحن اقرب الیه من حبل الورید

ما انسان را خلق کرده ایم و از وساوس نفس او کاملا آگاهیم و ما از رگ گردن او به او نزدیک تریم.

کتابــ قانون / سوره ق / آیه 16



پس با این آیه معلومه که تا سر حد مرگــ به من نزدیکی !

پس فکر کنم اگه آروم و بی صدا هم باهات صحبت کنم ، متوجه بشی ؛ شایدم اگه حتی باهات صحبت هم نکنم و فقط فکر کنم بازم متوجه میشی


چه خوب ...


ولی دلم میخواد الان فریـــــــــــــاد بزنم و

                                                         آروم بگم :





خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا سپاســــــــــــــــــــــــــــــــ   تو راستـــــــــــــــــــــــ






باید نماز شکر به جا آورم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد