حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

صبـــــــــــــــــرکن ... جائی نرو !!!

سلام به شما خواهر یا برادر خوبم ...  این گل تقدیم به خوده خوده شما


ممنونم که به این وبلاگ پر مغز اومدی

حرفای این وبلاگ حرف از دله یا دله خودم یا دله یه کس دیگه . هر چی هستن واقعیتند.

وبلاگ من بازدید کننده نداره ! آخه خودم براش تبلیغی نمی کنم! ولی خوشحال میشم حرف دل شما رو بخونم. جدی جدی میگم.

با خودم میگم وقتی وقتش شد گسترشش میدم ،

میدونی وقتش چه موقع است ؟ وقتیه که خودم کامل شم .

التماس دعا

نظرشمادر رابطه با این موضوع چیه ؟


درپناه قرآن سالم و حقیقت جو باشیم.

یاعلی

یاعلی

نگاه سوم


 اگر بدانی حرفت درسته ولی کسی بهت توجهی نمیکنه





آیــــــــــا



آنقدر محکـــــــــم هستی


که اون کار رو به سرانجام برسونی یا دنبالش باشی 



؟


نگاه اول : نگاه خودم

نگاه دوم : نگاه خدا

نگاه سوم : نگاه مردم


کدام یک اولویت دارد ؟


جانزن !

خدایا کمکمون کن


آنـــــــــــــــــــــــــقدر وسیع باشیم


که با کلام هر بنده ات 


محکمتر از پیش گام برداریم به سمتت

و جا نزنیم


کمکمون کن با هر آجری که به سَمتِمون پرتاب میشه ، به جای آخ و ناله کردن ، به فکر ساختن یک خانه برای خودمان باشیم

آمین


* یا الله / یاالرحمن / یاالرحیم / یا المقلب القلوب / ثَبِت قلبی علی دینک *



یاعلی(ع)

میزنم حرف دلم

زندگی داره میگذره و تو نمی تونی جلوشو بگیری

حواست هست ! این تویی که به زندگیت معنا می بخشی

زندگی تکراری آدم رو به هم میریزه ، میل به تغییر انگیزه ی زندگی در آدم رو به وجود میاره

عاشق اینم که معتقد باشم ،

معتقد به وجود خدا

معتقد به وجود جهان پس از مرگ

معتقد به وجود راهنمای خداوند (قرآن کریم)

و در پی آن معتقد به وجود یه رابط  . بشری که مرا بفهمد و من او را بفهمم و کلام خدا رو برای من بازگو کند

اما حیف

حیف هم کلامم ، هم دلم آنطور که دوست دارم ، کنارم نیست .

فعلا دارم تلاش میکنم ، تلاش میکنم که به خداوند یکتا نزدیکتر بشم و بیشتر از پیش درکش کنم اگر لایقش باشم

دلم میخواد غرقش بشم که هیچ احدی نتونه منو تکون بده !

اما

همچنان تمایل دارم اطرافیانم نیز این راه را درک کنند

دلم میخواد نگاهم ، دیدم ، با چشمانم نباشه ! بلکه با چشمان دلم باشه !

عاشق نگاه کردن به آسمانم

عاشق عظمته اون بالام

زمین نیز عظمت داره ولی خیلی دست کاری شده ! خیـــــــــــــلی

دوست دارم خدا رو روی زمین هم ببینم

دوست دارم مدام قرآن رو بخونم و به آیاتش فکر کنم

سست شدن حین قرآن رو دوست دارم

سنگینی قرآن رو دوست دارم

دلم میخواد فریاد بزنم و بگم

آی آدمها

انسان یعنی فراموشکار

ذکر یعنی یاد


دلم میخواد فریاد بزنم و بگم این دو کلمه دقیقا مکمل هم هستند

انسان منم

ذکر قرآنه (یکی از نام های قرآن)

این یعنی من با قرآن کامل میشم

جالبه که این شامل همه ی انسان های روی زمین میشه








اما چه فایده! هر چقدر هم فریاد بزنی این یه اصله ! که :


کسی که خوابه ، رو میشه بیدارش کرد

اما

کسی که خودش رو به خواب زده رو هیچوقت نمیشه بیدارش کرد


این بهتره که وقتی مُردم آدم ها (شاید فقط آدم های اطرافم ، پدرم مادرم برادرو خواهر و شوهر خواهر و بچه های خواهرم) این مطالب باارزش رو در وصیت نامه ی من بخونن

اینطوری شاید تکون بخورند و بفهمند

شاید هم فقط اشک بریزند و به زندگی همیشگی ادامه بدهند

و وصیت نامه ی من نیز همانند انسان به دست فراموشی سپرده بشه


ولی جا نمی زنم ! یه روزی همه ی دست نوشته هام رو وصیتنامه میکنم. یک نفر هم بفهمه ، خوبه


خدایا دعا میکنم هر موقع در "ما"  دیدی

تلنگرت را بزن

ولی هوامون رو داشته باش


الحمدلله رب العالمین