حقیقت چیست ؟

افکار من !

حقیقت چیست ؟

افکار من !

صبر

وقت نماز است باید رفت، فعلا وقتی نباید برای افکارم بگذارم ، فعلا وقت افکارم نیست ...



آرامش ........... لبخند 


دو واژه ی آرامش من


خدایا شکر

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جواد چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.faranstar.parsiblog.com

سلام
ممنون از پیامتون
راستش شما سراغ چیزی و گرفتید که این روزها تو قوطی هیچ عطاری پیدا نمی شه، اما نا امید هم نباید بشیم به نظر من علت اضطراب و تشویش امروز ما ببه خاطر دوری از چشمه آرامشه!!!
چشمه آرامش قرآن ولی دوریم
یه بار نشستم با خودم گفتم من برا همیشه یه همنشین دائمی و بی تکلف می خوام تا اینکه به فکر حفظ قران افتادم و چندسالی که با قرانم
خیلی اوضاعم فرق کرده
به نظرم شما هم به دنبال وسیله ارامشت معنویت باش ایشالا بهش می رسی
مثل این پیام زیبایی که همیشه می ذاری (وقت نمازه. . . .)
خوشحال شدم

سلام ، بله متاسفانه آرامش حقیقی سخت پیدا میشه
ولی وقتی پیدا میشه ... فقط خدا کنه ماندگار باشه
بهترین پیشنهادی بود که شنیده بودم (حفظ قرآن)
ممنونم از شما
یاعلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ http://whoami.blogsky

سلام ماری عزیزم.ممنونم از نظری که برام گذاشتی.درسته حق با تویه دوست گلم.متاسفانه اینجوری بار اومدم.میدونی اگه کسی کمکم کنه و بهم پیشنهاد بده که بذار منم فلان کار رو انجام بدم حتما خوشحال میشم ولی از اینکه یه حرف رو صد بار تذکر بدم و درخواست فلان کار رو بکنم اما جوابی نگیرم عصبیم میکنه و ترجیح میدم حرصه رو نخورم و خودم کارامو بکنم.
چقدر زیباست وقت راز و نیاز با معبود...خیلی این لحظه رو دوست دارم البته به شیوه خودم.
راستی اسم دختر پاییز به خاطر تولدم تو فصل پاییز هست

سلام دختر پائیــز ، انشالله که حالتون خوب باشه ، متاسفانه ما خانم ها همینطوریم ! تا ببینیم برای انجام شدن یه کاری باید هی تذکر بدیم ، ساده ترین راه رو انتخاب میکنیم و میریم خودمون اون کار رو انجام میدیم تا حرص نخوریم ... ولی این اشتباهه ! این آدما رو از هم دورتر میکنه !
اینطور نیست ؟ عزیزم ، زن جمال خداست ، مرد جلال خدا . به این جمله خیلی فکر کن به تک تک کلماتش فکر کن
ممنون که سر زدی
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد